עמותות

ניהולה השוטף של עמותה מתבסס, בין היתר, על הפקתם של תלושי משכורות, ניהול תקציב, הגשת דו"חות שנתיים ועוד. ישנן משימות נוספות הייחודיות לעמותות.

בין אם מדובר בסיוע פיננסי לקראת ביקורות, היכרות עם חוקי המס החלים על עמותות ועוד – כל אלו שירותים הניתנים במשרדנו!

שירותים אלו כוללים, בין היתר, את המשימות הבאות:

  • סיוע בהקמת העמותה ברשם העמותות
  • פתיחת תיק לעמותה ברשות המסים – במע”מ ובמס הכנסה,
  • ליווי מייסדי ומנהלי העמותה, בניהול העמותה תוך כדי עמידה בכללי ניהול תקין לפי דרישות רשם העמותות, לצורך קבלת האישור השנתי של ניהול תקין של העמותה מרשם העמותות.
  • התמחות מיוחדת בהתנהלות מול מחלקת מלכ”רים במחלקה המקצועית בהנהלת רשות המסים. לצורך קבלת אישור לפי סעיף 46, כולל הדרכת העמותה בעמידה בתנאי רשות המסים לצורך קבלת האישור.
  • כמו כן מטפלים מול מחלקת המלכ”רים, בבקשות לחידוש אישור לפי סעיף 46.
  • ליווי בקבלת תקציבים ותמיכות ממשלתיות ורשויות מקומיות לעמותה.
  • הנהלת חשבונות שוטפת של העמותה
  • הפקת תלושי שכר לעובדי העמותה
  • עריכה וביקורת דוחות כספיים לעמותה

טיפולים שונים מול רשם העמותות ורשות המסים, כמו החייאת עמותות ועוד.

אהבתם? שתפו!

רואים מעבר לחשבון

צוות המשרד שלנו מזמין אותך לעשות סדר אחת ולתמיד! הצטרף לנבחרת הלקוחות המרוצה ותהנה גם אתה משירות מושלם ורף גבוה של שביעות רצון.

שאלה? כתבו לנו!

תיאום שיחה טלפונית

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בתוך 24 שעות!

פרטים נוספים:

טל: 03-5780203    | cpa@freilich.co